
Un entrenament lluït, amb la participació de pares, mares, germans i amistats!
Més de 50 persones ens trobàrem per fer Tai Chi, Karate i Tai Jitsu, i gaudir d’una classe fluïda i divertida que va passar volant!
Moltes gràcies a tots els participants!
Començàrem amb Tai Chi…

Regular la respiració va ser un bon principi per donar pas a unes tècniques «senzilles» com agafar la coa de la monea i acariciar el genoll… ja es va poder veure que les tècniques no són tan senzilles com pot parèixer.
A l’hora de fer la serp s’arrossega, la dificultat va ser ben clara, això sí, combinada amb la suavitat i moviments lents del Tai Chi. Tot un art!

Seguidament Karate…
Oi Tsuki i Soto Uke varen ser les tècniques treballades, un atac i una defensa a nivell mitjà.
Primer les aprenguérem individualment i desprès realitzàrem l’aplicació pràctica en parelles!
El millor de tot: la complicitat entre els nostres artistes marcials i els seus «convidats»
I per concloure, el Tai Jitsu…
Les tècniques de Tai Jitsu varen sorprendre sobretot als petits Karatekas, perquè utilitzen tècniques d’esquiva que són molt poc habituals en el Karate.
En parelles practicàrem Yoko Ashi, esquiva lateral davant un atac de puny.
I així ens va passar més que de pressa l’entrenament, grans i petits ho passàrem tan bé que ja sabem que haurem de repetir!
Comptant amb aquesta gent participativa
i un ambient inmillorable:
Tenim tants projectes per aquest nou any, que no sabem si ens bastaran els dies!