direcció: Xisco Casasnovas (VI Dan Karate, III Dan Nihon Tai Jitsu, Er Daun Taiji Quan. Entrenador Nacional. Centre Federat
Som un equip
darrera: Isabel (coach) i Xisco // centre:Carolina, Sofia i Bàrbara // davant: Lluc i FrankBàrbara Cifre, Miquel Gelabert, Laura Calafat i Xisco Casasnovas (en un entreno de competidors, temporada 2012/13)
Les competicions en el nostre Club constitueixen sempre un treball d’equip.
Els nins i nines que elegeixen l’opció de competir saben que hi ha un treball tècnic a fer, una dedicació una mica més especial i saben que poden comptar amb el recolzament dels seus companys i del Club.
En Xisco, el Sensei, actua sempre de jutge i d’àrbitre en els Campionats. S’ocupa dels entrenaments i de preparar els karatekas per a l’enfrontament, però és na Isabel Casasnovas qui acompanya l’equip, els fa el seguiment, els ajuda en l’escalfament i els coordina.
Isabel coordinant els competidors: Carolina Alemany, Bàrbara Cifre, Sofia Musso, Frank Musso i Lluc Sosa (Lliga escolar Consell Insular 2013/14)
Equip competidors Febrer-2013: Carme Bernat, Jordi Cruz, Bàrbara Bernat, Lluc Sosa i Frank Musso (amb Xisco Casasnovas en un entrenament)
Novembre 2014 (proves de nivell): Jordi Cruz, Xisco Casasnovas, Isabel Casasnovas (coach), Bàrbara Bernat i Emma Gelabert. En Jordi i n’Emma aprovaren el Cinturó Negre.